Fastcility Group
Bijdorp-west 47
2992 lc barendrecht
Facilitaire dienstverlening
Wat we doen
Met deze facilitaire dienstverlening nemen we jou alle zorgen uit handen
Bij Fastcility Group leveren we facilitaire dienstverlening in de breedste zin van het woord. We ontzorgen je op alle gebieden en gaan daarbij een stap verder dan de traditionele gebouwbeheerders of verhuurders. Bekijk hieronder onze facilitaire diensten.
01.
Cleaning
Een schoon pand staat aan de basis van een prettige werkomgeving. Van het sanitair tot vloeren, ramen en gevels; Fastcility Group verzorgt voor jou het dagelijks onderhoud en de schoonmaak. Dat doen we volgens onze hoge cleaningstandaarden. Flexibel of op vaste basis. Wekelijks, dagelijks of meerdere keren per dag. Het is maar net wat waar jij en jouw medewerkers behoefte aan hebben.
02.
Koffie- en vendingmachines
Hard werken kan alleen met goede brandstof. Dat snappen we bij Fastcility Group als geen ander. We leveren koffiemachines met alleen de allerbeste koffie, maar ook frisdrankautomaten en gezonde vendingmachines met verse broodjes, dranken, groente en fruit. Samen bespreken we jouw wensen, aan de hand van jouw locatie, het aantal mensen en hun behoeften. Daarnaast verzorgen we het complete onderhoud van deze machines.
03.
Catering
Moeten je mensen overwerken? Heb je iets te vieren, omdat de targets zijn behaald? Of heb je een groot werk op een afgelegen plaats zonder voorzieningen in de buurt? Fastcility Group verzorgt smaakvolle catering op locatie. Van een snelle gezonde hap tot een festivalachtige setting met meerdere foodtrucks. Binnen, in een van je gebouwen. Of buiten, op een van je terreinen. Dankzij ons landelijke netwerk van samenwerkingspartners weten we altijd de juiste snaar te raken.
04.
Coördinator op locatie
Dankzij onze coördinatoren op locatie – huismeesters in de volksmond – ben jij er altijd van verzekerd dat alles op rolletjes loopt. De coördinator is het eerste aanspreekpunt voor iedereen die zich meldt bij jouw gebouw of terrein. Maar hij is ook degene bij wie jouw mensen terecht kunnen met praktische vragen. Is er een storing? Onze coördinator verhelpt die voordat jij het merkt. Hij onderhoudt contact met de gebouwverhuurder, bewaakt het sleutelplan en verzorgt het lockermanagement. Kortom: een onmisbare schakel die jouw organisatie draaiende houdt.
05.
Verbruiksartikelen
Van printpapier tot wc-papier. En van pennen en potloden tot whiteboards en flipovers. Dagelijks gebruik je heel wat artikelen om goed je werk te kunnen doen. Wij verzorgen de inkoop, distributie, voorraadbeheer en het eventuele onderhoud van al jouw dagelijkse verbruiksartikelen.
06.
Meubelmanagement
Functies veranderen. Je personeelsbestand verandert. En dus veranderen ook je werkplekken. Bureaus en stoelen worden verplaatst of opgeslagen, sneuvelen of hebben onderhoud nodig. Fastcility Group verzorgt het complete meubelmanagement voor jouw organisatie. We beheren, plannen en onderhouden jouw werkomgeving. Zodat altijd duidelijk is wat je nog hebt en wat je (niet meer) nodig hebt.
07.
Turnaround management
Bij Fastcility Group begrijpen we dat een turnaround stressvol is. We bieden snelheid, betrouwbaarheid en efficiency. Met ervaring in (semi)tijdelijke locaties zijn we de perfecte partner voor advies, levering, plaatsing en inrichting van kantoorunits en tenten. We verzorgen ook facilitaire diensten zoals schoonmaak, catering en meubelmanagement. Met onze op maat gemaakte diensten zorgen wij voor alle faciliteiten en diensten, zodat u zich kunt concentreren op een succesvolle turnaround.