Staan kwaliteit en klantgerichtheid bij jou hoog in het vaandel? Ben jij dienstverlenend, sociaal en beschik je over voldoende technische kennis om eerste onderhoudsklusjes uit te voeren? Ben je flexibel en houd je van aanpakken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je in deze functie doen?
Als huismeester werk je op locatie bij de klant en ben je het eerste aanspreekpunt. In deze functie ontzorg je de klant volledig op facilitair gebied en ben je een echte regelaar. Je zorgt dat de werkomgeving perfect in orde is. Je signaleert storingen en defecten, en lost deze waar mogelijk op. Je staat nauw in contact met de werknemers van de organisatie en bent dienstverlenend ingesteld. Je voelt je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het gebouw en het terrein.
Waar ga jij je in deze functie nog meer mee bezig houden
- Je controleert of schoonmaakwerkzaamheden volgens contract worden uitgevoerd en tekent urenstaten af.
- Je onderhoud contacten met leveranciers en zorgt dat leveringen op tijd binnen komen. Je bewaakt de voorraad kantoorartikelen.
- Je bent verantwoordelijk voor de koffie en vendingmachines. Je vult deze bij, meld storingen aan of verhelpt deze zelf indien mogelijk en zorgt dat de voorraad ingrediënten op orde is.
- Je bent handig met gereedschappen en voert kleine onderhoudsklussen uit.
- Je signaleert storingen, knelpunten of gevaarlijke situaties. Je verhelpt deze waar mogelijk of maakt deze bespreekbaar met de klant.
- Veiligheid is op industriële terreinen van essentieel belang. Je controleert werkvergunningen en toegangspassen van leveranciers.
- Je neemt waar voor collega huismeesters op andere klantlocaties, in geval van afwezigheid.
Wat verwachten we van jou
- Je hebt MBO werk en denkniveau en beschikt over meerdere jaren relevante werkervaring in de functie van huismeester of bijvoorbeeld als conciërge of facilitair medewerker.
- Veiligheid klinkt jouw niet vreemd in de oren.
- Je bent in bezit van een rijbewijs B.
- Je bent in bezit van VCA Vol of bereid deze te halen.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat prioriteiten te stellen.
- Je bent flexibel, oplossingsgericht en pro-actief. Een echte aanpakker!
Wat kun je van ons verwachten
Fastcility Group verzorgt facilitaire dienstverlening voor organisaties in de industrie, petrochemie, bouw en infra. Dat doen we voor (tijdelijke) gebouwen en omliggende terreinen. Voor korte of lange termijn. We ontzorgen volledig, op alle gebieden. En dat doen we snel. Precies zoals onze naam al doet vermoeden.
Je gaat onderdeel uitmaken van een jonge dynamische onderneming die momenteel bestaat uit een klein hecht team met een geweldige drive om te groeien. Wij willen starten met jou een bepaalde tijd contract te bieden voor 40 uur per week met daarbij een marktconform salaris. Verder bieden wij 25 vakantiedagen, een reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling. En eens per maand een gezellige vrijdagmiddagborrel.
Hoe nu verder
Ben je enthousiast geworden over deze vacature? Stuur dan snel je motivatie en cv op middels het formulier. Wie weet drinken wij binnenkort een kop koffie! Wil je liever meer informatie? Mail dan naar stefan@fastcilitygroup.nl of stuur een berichtje naar +31 6 31 01 42 42. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.