Skip to main content

Ben jij een leider met technisch inzicht en beschik je over helicopterview? Ben je klantgericht, sociaal en sta je graag in contact met mensen? Ben je een teamplayer en heb je een hands on mentaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Wat ga je in deze functie doen

De Huismeester geeft leiding aan Assistant Services (1-2 fte) en houdt zich bezig met Facility Management. Dit betekent: kantoorschoonmaak, restaurant, koffiemachines en toebehoren, multifunctionals, meubilair, watercoolers, bedrijfskleding en overige voorkomende werkzaamheden op facilitair gebied. Zowel tijdens reguliere werkzaamheden als tijdens (grote) onderhoudstops, waarbij kortdurend grotere groepen mensen aanwezig zijn en er opgeschaald moet worden. De Huismeester rapporteert aan de Security & Facility Officer.

De werkzaamheden van de Huismeester richten zich op het ontwikkelen, onderhouden, managen en monitoren van de contracten op facilitair gebied (samen met de afdeling inkoop), inclusief de zorg voor de uitvoering van alle contractuele afspraken. De uitvoering van alle werkzaamheden vindt plaats met behulp van diverse bedrijven en 1-2 mensen die direct aangestuurd worden door de Services Leader voor allerhande facilitair werk buiten de contracten om. Ook dient de Huismeester zelf facilitair werk uit te voeren als het werk hierom vraagt.

Waar ga jij je in deze functie nog meer mee bezig houden

  • Contract Management van diverse facilitaire contracten, inclusief alle KPI gerelateerde werkzaamheden zoals uitvoeren van klant tevredenheidsonderzoeken.
  • Voeren van operationeel overleg met de facilitaire dienstverleners ten behoeve van contractopvolging, aansturing.
  • Budget bewaking.
  • Aansturen van 1-2 Assistant Services medewerkers voor allerhande facilitaire werkzaamheden.
  • Leiden van facilitaire veranderingen in een organisatie, door goede organisatie van de uit te voeren werkzaamheden en communicatie hieromtrent (managen van verwachtingen, voortgangsrapportages etc.)
  • Contactpersoon voor de organisatie voor allerhande vragen op facilitair gebied.

Wat verwachten we van jou

  • MBO opleiding met minimaal 5 jaar werkervaring in facility management of HBO met als voorkeurrichting Facility Management.
  • Ervaring in Facility Management.
  • Klantvriendelijke en service gerichte instelling.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als geschrift.
  • Denkend vanuit een continue verbeterproces op alle gebieden. Houdt de boel scherp!
  • Administratief sterk en nauwkeurig.
  • In staat om veranderingen in een organisatie op facilitair gebied door te voeren.
  • Veiligheid klinkt jouw niet vreemd in de oren. Je bent in bezit van VCA Vol of bereid deze te halen.
  • Je bent in bezit van een rijbewijs B.
  • Ervaring in de industrie is een pre.

Wat kun je van ons verwachten

Fastcility Group verzorgt facilitaire dienstverlening voor organisaties in de industrie, petrochemie, bouw en infra. Dat doen we voor (tijdelijke) gebouwen en omliggende terreinen. Voor korte of lange termijn. We ontzorgen volledig, op alle gebieden. En dat doen we snel. Precies zoals onze naam al doet vermoeden.

Je gaat onderdeel uitmaken van jonge dynamische onderneming die momenteel bestaat uit een klein hecht team met een geweldige drive om te groeien. Wij willen starten met jou een bepaalde tijd contract te bieden voor 40 uur per week met daarbij een marktconform salaris. Verder bieden wij 25 vakantiedagen, een reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.

Hoe nu verder

Ben je enthousiast geworden over deze vacature? Stuur dan snel je motivatie en cv naar stefan@fastcilitygroup.nl en wie weet drinken wij binnenkort een kop koffie! Wil je liever meer informatie? Mail dan naar stefan@fastcilitygroup.nl of stuur een berichtje naar 06 31014242. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Direct reageren